sobota, 23 maja 2015

Rozdanie! Zgłoś się i wygraj zestaw kosmetyków! Masz czas do 23.06 :)

Hej! :)

Dziś mało wiosny za oknem dlatego trzeba poprawić sobie humor! Czym? Kosmetykami, które możesz wygrać na moim blogu! Ruszamy!


Do wygrania jest zestaw kosmetyków widoczny na zdjęciu, w którego skład wchodzą:

1. MAKEUP REVOLUTION - paletka do konturowania FLUSH, zawiera bronzer, rozświetlacz i róż
2. YVES ROCHER - oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym
3. ZIAJA - dwufazowy płyn do demakijażu oczu
4. EVELINE - odżywka wzmacniająca z diamentami
5. ZIAJA - krem oliwkowy do cery suchej i normalnej
6. ZIAJA - próbka pasty głęboko oczyszczającej



Warunki udziału w rozdaniu:

Obowiązkowe:

1.    Publiczne obserwowanie mojego bloga (1 los)
2.    Polubienie mojego fanpage'a na fb (1 los)
3.    Poprawne wypełnienie formularza (1 los)

Dodatkowe:

4.    Śledzenie mnie na Instagramie (+ 3 losy)
5.    Dodanie podlinkowanego bannera konkursowego na swoim blogu (+ 3 losy)
6.    Publiczne udostępnienie informacji o rozdaniu poprzez fb (+ 3 losy)

Formularz:


Regulamin rozdania:
  1. Sponsorem nagród jestem ja - Panna Katarzyna - właścicielka bloga pannaakatarzynnaa.blogspot.com
  2. Rozdanie trwa od 23.05.2015 do 23.06.2015, do godziny 23:59.
  3. Udział w rozdaniu mogą wziąć osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców.
  4. Udział w rozdaniu mogą wziąć tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
  5. Zwycięzcą zostanie tylko jedna osoba, wylosowana spośród wszystkich zgłoszeń. Otrzyma ona zestaw ze zdjęcia.
  6. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  7. Zgłoszenia z blogów stworzonych wyłącznie do rozdań nie będą brane pod uwagę.
  8. Wynik zostanie ogłoszony do 7 dni od zakończenia rozdania poprzez informację na blogu oraz na fanpage’u.
  9. Jeśli w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników wygrana osoba nie zgłosi się mailowo (pannaakatarzynnaa@gmail,com), wybiorę kolejną osobę.
  10. Nagrodę wyślę pocztą w ciągu 5 dni od otrzymania adresu zwycięzcy. Nagrodę wysyłam tylko na teren Polski.
  11. W rozdaniu można wziąć udział tylko jeden raz.
  12. Zgłoszenia przyjmowane są w formie formularza.
  13. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
  14. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
banner konkursowy

Generalnie to moje pierwsze blogowe rozdanie i troszkę się denerwuję... Mam nadzieję, że wszystkie warunki są czytelne, a wybrane kosmetyki zadowalające!

Powodzenia i trzymam kciuki!:)
Pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Powodzenia ;-)
    Udział wziełam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie bardzo ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę na razie testuję w różnych warunkach ;) Ale pierwsze wrażenie jest mega pozytywne! :D

      Usuń
  3. Zgłoszenie zostało wysłane. ;) Powodzenia wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez przypadek wysłałam 2 zgłoszenia. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdanie ^^ Akurat ten zestaw do konturowania chcę sobie kupić :D Może nie będę musiała haha xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie moge odnaleźć Cię na instagramie;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Udział wzięty, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie poszło, a nagrody super!:)

    OdpowiedzUsuń