środa, 13 listopada 2013

Batiste - suchy szampon

Cześć dziewczyny!


Dziś szybka recenzja suchego szamponu firmy Batiste. Dlaczego szybka? Ponieważ produkt, moim zdaniem, jest godny polecenia i wypróbowania i nie trzeba o nim wiele mówić ;)



Dostępność
Skuszona bardzo pozytywnymi opiniami innych blogerek kupiłam go "na spróbowanie" w sklepie MINTI SHOP, ale wiem, że nie ma problemów z jego dostępnością w innych drogeriach internetowych. 

Zapach
Producent oferuje nam szeroką gamę zapachów szamponu, ale nie byłabym sobą gdybym nie wybrała CHERRY ;P Włosy pachną przez cały dzień i to jest na plus. Ale niestety, dla mnie, jego woń nie przypomina wisienkowego aromatu...

Działanie
Moje pierwsze zaskoczenie jest takie, że ten szampon naprawdę działa! Moja reakcja wynika stąd, że ogólnie sceptycznie podchodziłam do takiego rodzaju produktów, ale wiśniowy BATISTE faktycznie odświeżył moje włosy.

Kolejna zaleta
Suchy szampon to inaczej biały proszek absorbujący nadmiar sebum i tu kryje się kolejny jego plus, czyli rozjaśnianie moich odrostów :) Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, ale od jakiegoś czasu farbuję włosy jasnym blondem. Pewnie każda dziewczyna zauważyła, że przy farbowaniu włosów, jak na złość, rosną one szybciej, a naturalny kolor domaga się uwagi ;) W jego maskowaniu pomaga mi suchy szampon. Ale nie martwcie się brunetki. Dla Was producent proponuje specjalne, ciemniejsze, lekko zabarwione odcienie szamponu. 

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam pisząc tę recenzję. Jeśli macie jakieś pytania to czekam na nie w komentarzach ;)

Suchy szampon BATISTE to mój pierwszy w życiu suchy szampon i już nie chcę innego!

Buziaki! 

1 komentarz: