środa, 26 lutego 2014

ExtraBox od ShinyBox

Dziewczyny!
Kilka dni temu na fanpage'u ShinyBox pojawiła się informacja o specjalnie przygotowanych czterech ExtraBoxach. W każdym pudełeczku znajdowały się pomieszane kosmetyki z poprzednich edycji boxów. Więc jeśli podobał Wam się tylko jeden kosmetyk lub dwa w danym miesiącu to teraz była okazja aby zdobyć je wszystkie w jednym ExtraBox’ie. Spośród zestawów RELAKS, RADOŚĆ, MARZENIE i UŚMIECH wybrałam RADOŚĆ, a w nim:
 


1. DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO - peeling enzymatyczny



Opis produktu

Delikatnie i nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka. Nie wysusza skóry i zapewnia jej optymalne nawilżenie. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny. Bez konieczności zmywania skóry po zabiegu.

Cena: 30 zł / 50 g

Produkt pochodzi z pudełka: Wrzesień 2012 - produkt pełnowymiarowy


To mój drugi peeling enzymatyczny w życiu ;P Posiadam już taki z firmy Organique, który przyszedł do mnie wraz z grudniowym boxem. Chętnie sprawdzę czy peeling z Dermedic  jest równie dobry jak przed chwilą wspomniany. 


2. L'OREAL - błyszczyk do ust


Opis produktu

Idealnie nabłyszcza usta dzięki migoczącym drobinkom masy perłowej. Usta nabierają zniewalającego uroku, przyciągają spojrzenia głębokim kolorem i olśniewającym blaskiem. Zawiera witaminę E i olejki roślinne. Aplikator w kształcie serca zapewnia nałożenie optymalnej ilości błyszczyka i gwarantuje jednolite pokrycie ust.

Cena: 35 zł / 6ml

Produkt pochodzi z pudełka: Grudzień 2013 - produkt pełnowymiarowy


To już mój drugi błyszczyk z L'Oreal’a. Pierwszy znalazłam w grudniowym pudełeczku ShinyBox. Choć poprzedni odcień był w 100% trafiony, to cieszę się, że tym razem mogę przetestować inny kolor, bo błyszczyk jest naprawdę super! Długo utrzymuje się na ustach i daje efekt nawilżonych ust.


3. BINGOSPA - maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym




Opis produktu:


Kosmetyki BingoSpa wyrabiane są ręcznie, łącząc w sobie ducha natury, wiedzę i doświadczenie płynące ze starych receptur oraz współczesne wymagania. Olej winogronowy jest dobrze absorbowany przez skórę i nie zatyka porów. Oferuje bardzo dobre właściwości zmiękczające, przeciwalergiczne, ochronne, regeneracyjne i przeciwstarzeniowe. Działa lekko ściągająco, co wygładza skórę i nadaje jej sprężystości.

Cena: 12 zł / 120 g

Produkt pochodzi z pudełka: Listopad 2013 - produkt pełnowymiarowy


Nie mam zdania co do tej maski. To mój pierwszy kosmetyk z firmy BINGOSPA. Jedyne co mogę powiedzieć na chwilę obecną to to, że maska ma piękny, winogronowy zapach:) Na pewno przyda się przy wieczornej pielęgnacji.


4. BIOSILK Silk Theraphy - szampon

5. BIOSILK Silk Theraphy - odżywka


Opis produktu:

Szampon regenerujący z naturalnym jedwabiem, do wszystkich rodzajów włosów. Polecany szczególnie do włosów zniszczonych i poddawanych chemicznym zabiegom fryzjerskim. Łagodnie myje i wzmacnia włosy, pozostawiając je lśniącymi. Zawiera proteiny jedwabiu, ekstrakty i oleje roślinne oraz witaminy, dzięki czemu szampon intensywnie nawilża włosy, oraz chroni przed UV.

Opis produktu:

Jedwabista odżywka do spłukiwania, regenerująca i intensywnie nawilżająca, przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera naturalny jedwab, wyciągi roślinne i witaminy. Ułatwia rozczesanie i ułożenie włosów, nie obciążając ich. Dodaje włosom elastyczności i gładkości.

Cena obu produktów: 34,99 zł / 350 ml

Produkty pochodzą z pudełka: Maj 2013


Baaardzo się cieszę z produktów Silk Theraphy. Ja i moje włosy nie możemy się ich doczekać. Jednak rozsądek podpowiada mi abym najpierw zużyła trzy inne otwarte szampony i odżywki. Dlatego na razie poczekam z testowaniem, choć nie wiem czy długo wytrzymam. 

6. GOLDWELL StyleSign Gloss MAGIC FINISH - spray nabłyszczający



Opis produktu:

Spray nabłyszczający o mikroskopijnej strukturze dla wzbogacenia promienistości włosów. Mocno lecz elastycznie utrwala fryzurę. Łatwo się wyczesuje, bez pozostawiania resztek na włosach. Chroni kolor. Produkt profesjonalny, dostępny w wybranych salonach fryzjerskich.

Cena: 73 zł / 500 ml

Produkt pochodzi z pudełka: Maj 2013
Utrwalona grzywka plus nabłyszczenie fryzury? Czemu nie! Już w sobotę przekonam się czy działa tak, jak obiecuje producent. 

7. AA COSMETICS - balsam do ciała 



Opis produktu:

BODY CARE PROGRAM to kompleksowa linia balsamów do ciała o działaniu nawilżającym, odżywczym, ujędrniającym, wygładzającym oraz regenerującym. Idealne do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej natychmiastowego nawilżenia. Dają efekt wyraźnego wygładzenia i skutecznie przeciwdziałają wysuszeniu naskórka.

Cena: 24 zł/ 250ml

Produkt pochodzi z pudełka: Listopad 2013 - produkt pełnowymiarowy

Odkąd poznałam Balsam pod prysznic Nivea porzuciłam balsamy do ciała. Ale nie skreślam go od razu. Poczekamy i zobaczymy czy się u mnie sprawdzi. 



Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich produktów. Uważam, że to bardzo dobry pomysł aby od czasu do czasu przemieszać kosmetyki z różnych edycji i stworzyć nowy, EKSTRA BOX. 


Wiem, że niektórym z Was kupowanie pudełeczka znając zawartość nie odpowiada. Ja jednak preferuję taki zakup bo wolę uniknąć rozczarowania. Nagrodą-niespodzianą jest dla mnie ilość produktów i cena pudełka:)

Pozdrawiam! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz