wtorek, 24 listopada 2015

HAUL ZAKUPOWY EKOBIECA


Hej! :):):)
Tydzień temu dotarło do mnie zamówienie z ekobieca.pl i pomyślałam, że podzielę się z Wami jego zawartością. Zaciekawione tym, co jest w środku dziewczyny zapraszam dalej ;) 



Zacznę od kosmetyków do pielęgnacji włosów, na które czaiłam się od bardzo dawna, to na nich najbardziej mi zależało i wreszcie je zamówiłam!


Mniej więcej od września porządnie wzięłam się za pielęgnację włosów. Co to oznacza? M.in. systematyczne ich olejowanie. Kiedyś już próbowałam olejowania, capnęłam wtedy to, co miałam pod ręką, czyli oliwę z oliwek i nakładałam ją na noc na włosy. Nie wspominam tego doświadczenia dobrze, ponieważ kondycja moich włosów nie poprawiła się, a ja mam dosyć zapachu oliwy na dobrych kilka lat :P Wracając do września… poczytałam wtedy u Anwen, co proponuje na dobry :) start przygody z olejowaniem i zdecydowałam się na mieszankę olejów zawartych w oliwce pielęgnacyjnej dla mam marki Babydream. Zawiera ona olej migdałowy, olej makadamia, olej jojoba, olej sojowy i olej słonecznikowy. Jestem z niej bardzo zadowolona, ale wszystko, co dobre kiedyś się kończy i niestety oliwka powoli dobija do dna. Czytając o olejach napotkałam się na wiele pozytywnych opinii dotyczących oleju kokosowego i właśnie takiego chciałam teraz spróbować. Wahałam się pomiędzy Vatiką (DaburVatika Coconut Hair Oil), a KTC. Jednak bilans ekonomiczny zdecydował na rzecz KTC. Jest to w 100% naturalny olej kokosowy w stałej postaci. Przed nałożeniem na włosy rozgrzewam go w dłoniach aż uzyska płynny stan. Trudno mi powiedzieć czy pachnie kokosem :P Muszę się jeszcze w niego ‘wwąchać’ :P

Cena: 15.99 zł
Pojemość: 500 ml




O właściwościach rokitnika przeczytałam aż za dużo! Bo najchętniej kupiłabym wszystkie kosmetyki zawierające tę roślinę :) Najbardziej jednak zależy mi na produktach dobrych do włosów, a ten wydaje się do takich należeć. Odżywka polecana jest do pielęgnacji włosów zniszczonych, osłabionych farbowaniem, rozjaśnianiem, stylizowanych przy użyciu suszarki, jednym słowem... moich :P Efekt laminowania, czyli pozostawiony film ochronny na powierzchni włosa, ma go wygładzić i zamknąć łuski, chronić przed niekorzystnymi czynnikami zabiegów i stylizacji fryzjerskich. Czego chcieć więcej?! :)

Cena: 19.99 zł
Pojemość: 400 ml




Niepewna czy w Rossmannie ruszy promocja -49% na podkłady i pudry dorzuciłam do koszyka mojego ulubieńca wszechczasów! Swoją drogą myślę, że nie tylko mojego :P Podkład, do którego zawsze wracam, którego kolor idealnie pasuje do mojej cery i który nadaje naturalny i po prostu bardzo ładny efekt! Nowa wersja? Hmmm… Zobaczymy czy jest jakaś różnica.

Cena: ok. 21 zł (na promocji)
Pojemość: 30 ml



Jeśli chodzi o używanie bazy pod makijaż to zawsze mam wiele pytań. Czy jest ona konieczna? Czy jest jakaś różnica? Czy używać jej przed kremem nawilżającym czy wtedy nie używać go wcale? Itd. Itd. Mam nadzieję, że ta malutka próbka pomoże mi na nie odpowiedzieć :P

Cena: próbka za punkty
Pojemność: 1 ml


W drogerii internetowej eKobieca.pl jest tak, że za każde zakupy otrzymujemy punkty, które gromadzimy na swoim koncie. W zależności od ich ilości możemy je wymienić na próbki lub pełne produkty składając kolejne zamówienie. I tak też zrobiłam, dobrałam sobie próbkę bazy pod makijaż. Jeśli jesteście zainteresowane, to zawartość pierwszego zamówienia możecie przypomnieć sobie klikając tutaj.



Dajcie znać jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów i czy znacie przedstawione przeze mnie produkty :) 

PS 25.11, czyli jutro na ekobiecej będzie obowiązywała darmowa dostawa ;) 

Buziaki,


6 komentarzy:

  1. bardzo lubię drogerię internetową eKobieca, jest tam szeroki asortyment w przystępnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam mnóstwo o tym podkładzie, ale sama go nie mam :)
    http://agataweranika.blogspot.com/ <--prosze o klik w nowym poście

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładu Revlon kiedyś używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład mam i z całego serca polecam każdemu ! :)
    Ja właśnie będę musiała niedługo zaopatrzyć się w nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń