piątek, 7 lutego 2014

TAG - Liebster Blog


Pierwszy tydzień ferii powoli mija. Szkoda tylko, że ta zima nie jest śnieżna i biała, puchata i mroźna. A dziś na moim blogu będzie nietypowo. W tym poście znajdziecie moje odpowiedzi na 11 pytań ułożonych przez Tiffany Blue. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie i nominowanie mnie do tego tagu. Jest mi niezmiernie miło i już się zabieram za odpowiadanie…

Pytania od Tiffany Blue:


1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich wpisów/makijaży/zdobień?
Po prostu dzielę się moją opinią o produktach wartych wypróbowania i przetestowania u siebie. Co do makijażu i zdobień to talentu brak;)  

2. Jak długo zajmuje Ci codzienna pielęgnacja i makijaż?
Niestety na co dzień nie mam zbyt dużo czasu na pielęgnację, zwłaszcza rano. Dlatego myślę, że jest to około 1 godziny dziennie.

3. Jakiego kosmetyku nigdy byś nie użyła i dlaczego?
Hmm… Trudne pytanie. Nie mam takiego kosmetyku na liście. Myślę, że nie użyłabym kosmetyku, który uczulił inne blogerki.

4. Co według Ciebie jest kwintesencją kobiecej urody?
Zadbane włosy i cera oraz uśmiech.

5. Co chciałabyś robić za 5 lat?
Chciałabym być terapeutką i pomagać niepełnosprawnym dzieciom w usprawnianiu ich i przygotowywaniu do samodzielnego życia.

6. Miałaś jakieś śmieszne przezwisko gdy byłaś mała?
Śmiesznego nie miałam;)

7. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Nie mam motta życiowego, ale ostatnio motywują mnie do działania słowa Walta Disney’a: If you can dream it, you can do it!

8. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
To na pewno byłby wakacyjny czas, może jakiś wyjazd, słoneczny dzień… Ach… już się rozmarzyłam…

9. Twój największy grzeszek kosmetyczny/pielęgnacyjny to?
Aż wstyd się przyznać, ale używałam kiedyś przeterminowanego kosmetyku. Już nie pamiętam co to było, ale nie przywiązywałam wagi do daty ważności kosmetyków.

10. Najgorzej wydane pieniądze to...?
Prostownico-karbownico-lokówka. Myślałam, że wielofunkcyjne urządzenie to będzie strzał w dziesiątkę. Niestety nie ma pożytku ani z prostownicy, ani z karbownicy, ani z lokówki.

11. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Przypominanie sobie wspaniałych chwil w życiu. 


Jeszcze raz bardzo dziękuję Tiffany Blue za wyróżnienie!!! Szkoda, że nie można nominować osoby, która nas otagowała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz