wtorek, 7 lipca 2015

Haul IKEA ;)

Dziś zdecydowanie niekosmetycznie :) Bardzo lubię oglądać haule zakupowe na innych blogach, kosmetyczne, ubraniowe oraz te związane z wystrojem wnętrz i dodatkami dla domu. Uwielbiam podglądać u innych pomysły na nietypowe zastosowanie przedmiotów. A już najbardziej uwielbiam gdy ktoś pokazuje jak proste meble z sieciówki można zamienić w stylowe meble. Robi to m.in. Dorota Szelągowska w swoim programie „Dorota Was urządzi”. Oglądacie? :D Ja takich zdolności nie mam, ale pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi ostatnimi zakupowymi szaleństwami z Ikei ;)


Mieszkam dość daleko od Ikei dlatego gdy tylko mam pomysł aby coś kupić, zapisuje go i czekam aż uzbiera się pokaźniejsza lista. I właśnie taka lista prosiła się o zrealizowanie. Dodatkowo do dziś dla klubowiczów Ikea Family był rabat 15% na akcesoria do sprzątania domu. Więc jeśli to, co chcę kupić jest w promocji to już trzeba jechać! ;)

 

SINNLIG świece zapachowe, o zapachu: waniliowa rozkosz i uspokajające spa

Świecę waniliową pierwszy raz powąchałam w restauracji DaGrasoo i wiedziałam, że taki zapach muszę mieć w domu! Słodziutki, budyniowy, delikatny. „Uspokajające spa” spodobało mi się w IKEI więc dorzuciłam do koszyka. To moje pierwsze świeczki, nie wiem jak długo zapach będzie się utrzymywał i na jak długi czas palenia wystarczą. Dam znać :)

Cena: 3,99 szt.


BASTIS wałek czyszczący i wkład do niego

Jestem zakochana w tym wałku ;) Wcześniej do czyszczenia ubrań używałam szczotki, ale ona nie zawsze dawała sobie radę. Ten wałek to nic innego jak dwustronna taśma, która idealnie zbiera wszelkiego rodzaju meszki z garderoby, białe paproszki z czarnych spodni, włosy i inne. Doskonale radzi sobie również z potłuczonym szkłem ;)

Cena: wałek 2,37; wkład 6,79 (obie ceny IKEA FAMILY)


BAGIS wieszaki

Jakiś dobry rok temu zrobiłam generalny przegląd wieszaków w mojej garderobie. Powyrzucałam pojedyncze plastikowe egzemplarze, a zastąpiłam je białymi, drewnianymi. Przepięknie to wygląda gdy ubrania wiszą na pasujących do siebie wieszakach a nie na każdym z innej parafii. Jednak drewniane zajmują więcej miejsca i są droższe więc tym razem skusiłam się na plastikowe, lekkie i taniutkie, bo wychodzi niecała złotówka za jeden ;) PS Made in Poland ;)

Cena: 3 zł za 4 szt.


BUMERANG wieszak na spodnie i spódnice

Jeszcze jeden wieszak, tym razem typowy do powieszenia spódniczek ;)

Cena: 2,99


SKURAR świecznik

Nieplanowany zakup ;) Ale jest taka piękna... :) Osłona na doniczkę, świecznik, pojemnik na pędzle, na długopisy... Wiele zastosowań, jeszcze nie wiem które wybrać ;D

Cena: 4,99


IDEALISK korkociąg

Wstyd się przyznać, ale do tej pory nie miałam w domu otwieracza do wina... Trzeba było to nadrobić ;)

Cena: 8,99


BIDRAG łyżka do butów, stalowa łyżka do butów ;)

Każdy posiada jakiś talent. Ja też mam! Talent do częstego łamania plastikowych łyżek do butów… Tym razem mam stalową i nie zawaham się jej używać!

Cena: 1,99


ENSIDIG wazon z bezbarwnego szkła

Bardzo podoba mi się jego kształt, widziałam go kilkadziesiąt razy na instagramie. Mam tyle pomysłów na wykorzystanie go, że nie wiem, który jest najlepszy. Nawet pomyślałam o kupnie kilku takich wazonów i zrobieniu projektu DIY. Można go pomalować, okleić, użyć do przechowywania napojów, świeżo wyciśniętych soków, mleka (bo wyglądem przypomina właśnie taką buteleczkę na mleko) itd. Ale najprawdopodobniej pozostawię go w formie, która jest i będę trzymała w nim świeże kwiaty.

Cena: 2,99


VARIERA pojemnik na torby plastikowe

Po każdych zakupach przynoszę do domu foliowe torebki, torebeczki. Odkładam je na bok z myślą, że kiedyś się przydadzą, a gdy są faktycznie potrzebne to nigdzie ich nie ma… Mam nadzieję, że od teraz zapanuje w tej sprawie ład i porządek :)

Cena: 4,25 (cena dla IKEA FAMILY)



TEJN sztuczna skóra owcza

To mój najbardziej udany i najdłużej odkładany zakup. Sztuczna skóra chodziła za mną od dawna, ale za każdym razem pytałam się siebie czy faktycznie jej potrzebuję. W tym miesiącu dla klubowiczów została obniżona jej cena o dychę więc przestałam się pytać i ją po prostu wzięłam :D Nie żałuję! Jest mięciutka, cieplutka i będzie mi również służyła jako tło do zdjęć na bloga :D Jest prześliczna! <3

Cena: 39,99 (IKEA FAMILY)

źródło: ikea.com

BRADA podstawa pod laptop

To kolejna większa rzecz. Od razu lepiej pracuje się przy podniesionym komputerze, lepiej widać, lepiej słychać, same plusy ;) Jest już zainstalowana i zapomniałam jej obfocić ;)

Cena: 19

źródło: ikea.com

LACK biały stolik

Tego stoliczka chyba nie trzeba przedstawiać ;) Pewnie wszyscy mają już je w domu, a ja dopiero kupiłam :P Jeszcze nogi ma nieskręcone więc i tu wspomogę się zdjęciem ze strony Ikea.

Cena: 21

źródło: ikea.com

FNISS kosz na odpady

Zwykły, czarny kosz na śmieci :P Też już jest na swoim miejscu.

Cena: 3,40 (IKEA FAMILY)


To już wszystkie moje zakupy. Raczej były to dodatki do domu, a nie meblowe szaleństwo, ale i tak jestem ze wszystkiego zadowolona. Wszystko potrzebne i w niskich cenach.
Macie coś u siebie z mojej zrealizowanej w końcu listy? :P

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. ja też musze nakupić sobie parę drobiazgów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, drobiazgi, drobiazgi, a rachunek się uzbiera ;) Ale dobrze jest czasem kupić coś nowego, odświeżyć wnętrze i ułatwić sobie życie :)

      Usuń
  2. Szkoda, że IKEA jest tak bardzo daleko... Ale muszę w końcu namówić rodziców, aby jechać na większe zakupy haha.
    Cudowne rzeczy.

    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiej wyprawy trzeba się przygotować ;) Najlepiej jechać z listą zakupów, aby o niczym nie zapomnieć ;)

      Usuń
  3. Świetne akcesoria i ozdoby :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooom :):):) IKEA uzależnia, bo mam ochotę wrócić po jeszcze ;)

      Usuń
  4. Ciekawe zakupy, same przydatne rzeczy :) Ja w IKEA byłam raz w życiu tylko, w ubiegłym roku, ale wtedy to się obkupiłam porządnie :) Teraz aktualnie nie mam nic na mojej zakupowej liście, ale kiedyś jeszcze bym się wybrała na mały shopping :) Osłonki SKURAR są śliczne, mam ich kilka o różnych wielkościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te osłonki są śliczne i wielozadaniowe, a to mnie bardzo cieszy ^^

      Usuń
  5. super haul! ja nie mam tego białego stolika a chce musze w końcu go kupić XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik sprawdza się świetnie :) Warto za taką cenę ;)

      Usuń